دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف اصفهان

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بهترین روش برای انتخاب سبک زندگی قرآنی و اصلاح و تربیت افرادبهره مندی از قرآن کریم است، از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم با مشارکت کارشناسان و اساتید حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  رضا صادقی عصر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: از اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان اصفهان در راستای منویات مقام معظم رهبری سه سال گذشته و در همین زمینه در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و ارتقاء فرهنگ قرآنی در اقشار مختلف جامعه اقداماتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعامل مناسبی بین اداره کل زندان های استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه برقرار بوده است که این امر باعث گردید که استان اصفهان به عنوان استان پیشرو اقدام به تربیت قرآن آموز از بین مددجویان زندان ها نماید که این موضوع با استقبال دیگر استان های کشور نیز مواجه شد و این طرح در زندان های کشور در حال اجرا می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در همین راستا نیز امسال با استقبال مددجویان زندان ها روبرو شدیم که 2هزار نفر در این طرح حضور داشته و در اجرای آن از حضور اساتید و کارشناسان حوزوی  بهره برده ایم. 

حجت الاسلام صادقی در ادامه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نفوذ قرآن کریم به قلوب مددجویان می باشد که این راه بهترین روش برای انتخاب سبک زندگی قرآنی و ایجاد تغییر و تحول مثبت و هدایت مددجویان با رویکرد اصلاح و تربیت این افراد اجرا می شود.

وی ادامه داد: قرآن کریم آیات نورانی اش، طیب و طاهر است و نشانه های محکم ایمان برای اهل بندگی و طاعت را به دنبال دارد و به قلب انسان ها نور هدایت را می تاباند، از این رو با نفوذ در جان و قلب افراد، باعث اصلاح و تربیت افراد می شود.انتهای پیام/313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha